Sprawdź, które szkolenie najlepiej odpowiada Twoim potrzebom!


Szkolenie: Marketing internetowy


Czy chcesz wiedzieć jak dobierać hosting i domenę strony? Jak możesz reklamować swoją firmę w internecie? Które narzędzia przyniosą Ci spodziewany efekt? A może chcesz czuć się pewnie w trakcie rozmowy z firmą, która ma zajmować się marketingiem twojej firmy? Jeśli odpowiedziałeś TAK na przynajmniej część tych pytań zachęcamy, abyś dołączył do naszego szkolenia!

Dowiesz się od nas wszystkich szczegółów, które pozwolą Ci skutecznie prowadzić biznes w internecie bez obawy o to, że Twój budżet jest źle wykorzysany!


Dlaczego warto?


Rozwiązań w ramach marketingu internetowego jest całe mnóstwo. Natomiast jako przedsiębiorca powinieneś znać je wszystkie, a n pewno większość, aby móc być konkurencyjny na rynku!

Pokażemy Ci jakie masz możliwości oraz które rozwiązania mogą sprawdzić się najlepiej w przypadku Twojej firmy.

Po ukończeniu szkolenia z Podstaw Marketingu Internetowego będziesz znał większość rozwiązań umożliwiających promowanie Twojej firmy w internecie i mało kto będzie w stanie zaskoczyć Cię podczas rozmowy o marketingu internetowym!

Dla kogo?

To szkolenie kierujemy do przedsiębiorców, którzy rozpoczynają działania w obszarze internetu, bądź chcą od podstaw poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Jest ono również bardzo pomocne w przypadku podejmowania współpracy z firmą zewnętrzną lub zatrudnienia osoby na stanowisko obsługi marketingu internetowego.


Szkolenie: Google AdWords


Prowadzisz już kampanię, ale nie wiesz czy robisz to dobrze? Znasz już AdWords i Analytics, ale chciałbyś nabrać płynności w działaniu i poznać szczegóły obsługi tych narzędzi? A może chciałbyś nabrać pewności w trakcie rozmów z firmą, która zajmuje się Twoją kampanią? To szkolenie jest własnie dla Ciebie!

Na tym szkoleniu pokażemy Ci jak przygotowywać kampanię od A - Z oraz jak analizować ruch na Twojej stronie www. Przygotowywanie słów kluczowych, reklam, ustawianie i optymalizacja stawek za wejścia czy rozszerzenia reklamy przestaną być dla Ciebie tajemnicą. W ramach Google Analytics poznasz najważniejsze opcje uzyskiwania danych, które pozwolą na skuteczną analize ruchu na Twojej stronie tak, aby dopasowywać ją oraz kampanię AdWords do Twoich potrzeb.


Dlaczego warto?


Umiejętność odpowiedniego przygotowania lub kontroli kampanii to realne oszczędności, a nawet zysk dla Twojej firmy! AdWords jest narzędziem, które przynosi realne rezultaty pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywany. Analytics z kolei pozwala na kontrolę i optymalizację jego działania w jeszcze lepszy sposób. Poznając tajniki obu tych narzędzi dajesz sobie szanse na zwiększenie zysku Twojej firmy!

Poznasz najważniejsze funkcje obu urządzeń, nauczysz się na co zwracać uwagę w trakcie tworzenia kampanii i jej analizowania, nabierzesz pewności w ich obsłudze i przede wszystkim dowiesz się gdzie co znaleźć!

Dla kogo?

Szkolenie przygotowane z myślą
o osobach, które:

  • chcą prowadzić kampanię Google samodzielnie, ale nie znają Google AdWords,
  • chcą wiedzieć czy ich kampanie są prowadzone w prawidłowy sposób przez pracownika lub firmę zewnętrzną,
  • chcą analizować ruch na swojej stronie internetowej, aby zwiększyć skuteczność działań w internecie,
  • chcą rozwijać się w zakresie AdWords i Analytics.


Szkolenia Dedykowane


Jeśli nie znalałeś szkolenia, które Ci odpowiada i chcesz poznać zagadnienia marketingu internetowego i rozwiązań AdWords, których nie obejmują szkolenia otwarte zapisz się na nasze Szkolenie Dedykowane!

Na pewno są kwestie marketingu internetowego lub działań w zakresie promocji firmy, które chciałbyś poruszyć, ale nie masz kogo zapytać. Na szkoleniu uzyskasz na nie wyczerpujące odpowiedzi! Chętnie odpowiemy na wszystkie kwestie związane z narzędziami marketingu internetowego i promocją Twojej firmy.


Dlaczego warto?


Takie szkolenie jest szyte na miarę Twoich potrzeb – w grupie lub samodzielnie możesz dowiedzieć się o szczegółach obsługi narzędzi, które Cię interesują.

Program takiego szkolenia dobieramy po szczegółowej rozmowie z Tobą lub Twoimi pracownikami na temat zagadnień, które chcecie poruszyć. Wycena jest indywidualna i dopasowana do zakresu szkolenia.

Dla kogo?

Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły - w trakcie naszej rozmowy ustalimy jaki zakres materiału mu obejmować szkolenie, ile osób ma wziąć w nim udział, gdzie ma się ono odbyć oraz inne niezbędne informacje potrzebne nam do stworzenia harmonogramu Twojego szkolenia oraz przygotowania jego wyceny.

Paralaksa tła

Rozkład materiału na szkoleniach


Podstawy marketingu internetowego


  • Tworzenie strony internetowej30%
  • Sklepy internetowe15%
  • Wirtualny spacer i mapy Google10%
  • Pozycjonowanie strony internetowej20%
  • Marketing Szeptany10%
  • Sieci społecznościowe15%

Google AdWords + Google Analytics


  • Reklamy tekstowe na wyszukiwarce30%
  • Optymalizacja kampanii20%
  • Zakupy Google5%
  • Kampanie w sieci reklamowej Google25%
  • Analizowanie ruchu na stronie20%


Ceny szkoleń